ביובית לפתיחת סתימות מורכבות

סתימה בביוב של הבית הינה צרה צרורה ופעמים רבות היא מגיעה בזמנים לא צפויים. בעצם, במקרים רבים בהם נוצרת סתימה הדבר מגיע בהפתעה ולרוב, אין סימנים מחשידים. אינסטלאטורים ממליצים לבעלי בתים לא להשליך לאסלות פדים, תחבושות היגייניות וכל דבר שעלול להיתקע בצנרת ולסתום אותה. ההמלצה היא להשתמש בנייר טואלט מתפורר אשר אינו מסוגל לסתום את המעברים. יחד עם זאת, גם כאשר שומרים על כל הכללים הללו, יש חשש לסתימות בגלל שורשי שיחים ועצים או פריטים אחרים שמתגלגלים לצנרת בדרכים שונות ועקב תקלות או שברים במערכת ההולכה.
הביוביות לסוגיהן פועלות לפתיחת סתימות מורכבות וניתן להזמינן בכל פעם שבה קיימת סתימה. סתימות פשוטות יכולות להיות מטופלות על ידי אינסטלאטורים אשר משתמשים בכלי העבודה שלהם, דבר שכולל מוטות ארוכים שמתחברים אחד לשני. בראש המוט הקיצוני יש ספירלה שעשויה ברזל והיא אשר מושכת את החומרים שסותמים החוצה. עבודת ביובית מתבצעת בצורה שונה, ומדובר כאן על רכב כבד שיש בו מערכות ניקוי גדולות, צינורות בלחץ אוויר וצינורות להתזת מים. המסה של הביובית מאפשרת לה לחלץ פריטים גדולים ולנקות את כל הצינורות היטב.
שירותים זמינים
הביוביות לסוגיהן פועלות לפתיחת סתימות מורכבות במבנים שונים כולל בנייני מגורים, מפעלים תעשייתיים, חניונים, מרחבים ציבוריים, מגדלי משרדים נמלי ים ותעופה, מערכות ביוב עירוניות שונות ועוד. מפעילי הביובית מתמחים בניקוי מערכות ביוב גדולות במיוחד, ובמקרים רבים, הם מטפלים בנקודות חיבור שנמצאות על מדרכות, בכבישים ועוד. בריכות חיבור עירונית היא מקור לסתימות מאחר ואליהן מתנקזים צינורות ביוב של בתים ואפילו שכונות שלמות. כל ביובית מצוידת בספירלה חשמלית ובעזרתה מופעלת עוצמה רבה שתורמת לניקוי יעיל. בכל ביובית יש מצלמה תרמית אשר יודעת לזהות בצורה מדויקת את מקום הסתימה ולכוון את מאמצי הניקוי אליה בצורה מוצלחת.
במקרים בהם יידרשו עבודות שיפוץ ותיקון למערכות הביוב יכולים צוותי החברה לבצע אותם עבור לקוחותיהם ולפתור בעיה מציקה נוספת. בנוסף, ניתן להזמין שירותים לסריקת קווי ביוב קיימים באמצעות מצלמות. פעילות זאת היא פעילות מונעת ויעילה מאוד בקווי ביוב הידועים כבעייתיים ומועדים לסתימה. היות וסתימות קורות גם בשעות הלילה הרי שיש אפשרות לתת מענה בשעות אלו. הצפת מי ביוב אינה נעימה ואף מסוכנת. מי ביוב גורמים למחלות ולנגעים שונים והריחות הבוקעים מהם קשים ורעים. שירותי ביובית ניתנים בכל רחבי הארץ וניתנים על פי הזמנה דחופה או מסודרת.