טיפים לעיצוב המטבח

עיצוב חלל המטבח בביתכם הינו עיצוב חשוב ומהותי, שכן הוא משפיע רבות על האווירה בחלל זה ועל נוחות השהות בו.
על כן, כאשר מעצבים אנו את חלל המטבח בביתנו, חייבים אנו להקפיד על מספר דגשים חשובים ומהותיים להצלחת העיצוב וליצירת אווירה נעימה ונינוחה בחלל זה, והם :

  • התאמת צבעים – נוחות האירוח בחלל הבית כולו ובמטבחם הפרטי בפרט תלויה רבות בהצלחת העיצוב ובשילוב להתאמת הצבעים .
    שכן, שילוב נכון של צבעים זורמים ונעימים למראה בחלל המטבח ובכלל ישרו בחלל אווירת רוגע נעימה ומזמינה.
  • שילוב נכון של אקססוריז בחלל – בשנים האחרונות הפך הביקוש לעיצוב גדוש ואקלקטי בחללי הבית והמשרד פופולרי ונפוץ , מה שהפך את תחום העיצוב על ידי שילוב אקססוריז נרחב ומתחדש, כך שתוכלו לשלב ת הפריטים האהובים והמתאימים ביותר לחלל המטבח שלכם במחירים משתלמים מתוך מגוון נרחב.
  • שילוב של שטיח או משטח מונע החלקה – חשוב לזכור כי במטבח הביתי מתקיימות פעולות שונות כגון : בישול, טיגון, חיתוך, קילוף, שטיפה ועוד.. אשר מהוות גם סכנה בעבורנו ובעבור בני ביתנו.
    על כן יש לבצע את הפעולות הללו בבטיחות מקסימלית ולהיעזר בעזרי בטיחות שונים לשם כך : כפפות, משטחים יציבים לסירים, שטיחים מונעי החלקה (התורמים רבות גם לעיצוב המטבח) ועוד…
  • תליית תמונות – כאשר בוחרים אתם תמונות לחלל המטבח, חשוב לבחור נכונה! שכן תלייה של תמונות לא קשורות בחלל זה יביאו לכישלון חרוץ בעיצוב המטבח!
    על כן הימנעו מתמונות של : בני המשפחה, חיות, אומנות וכד', ורכשו תמונות של חוקי המטבח, פירות, ירקות תבשילים וכיוב'.
  • וילונות לחלונות המטבח – אם חשקה נפשכם בשילוב מיוחד וסגנוני של וילונות לחלונות המטבח, הרי שבחרתם נכונה בפריט עיצובי מתבקש ! אך זכרו כי וילונות למטבח חייבים להיות בעלי תו תקן מחמיר (מפני בערה) ומותאמים בדיוק לממדי החלון.
  • התאמת כלים – התאמת הכלים לחלל המטבח היא גם צעד נכון בעיצוב, כך שנוצר מטבח מעוצב ומלא השראה. חשוב הפריטים בחלל המטבח יתאימו האחד לשני, כך ייווצר מראה הרמוני מעוצב ומופלא.
  • ועוד…

כך תעצבו את מטבח הבית

מטבחים יפים הם אומנם אושר עצום, אך בעיצוב הטבח הראוי והנכון חשוב לשמור גם על פרמטרים חשובים נוספים אשר בלעדיהם אין כל הצדקה לעיצוב המרהיב אותו בחרתם, והם :
בטיחות – כבר בשלבי תכנון המטבח ובחירת החברה המובילה לעיצובו, ייצורו והתקנתו, הקפידו לוודא כי המטבח העתידי שלכם יהיה בטיחותי בעבורכם ובעבור בני ביתכם !
פרקטיות – אין כל סיבה שבמטבח החדש שלכם לא תיהנו מנוחות מדויקת ומנגישות מוחלטת ! הקפידו כי במטבחכם החדש כל מצרך, מוצר וכלי יהיו בהישג ידכם !!
מבלי להתאמץ, מבלי "לקפץ" מבלי להתעצבן – עיצוב מטבח פרקטי הוא הדרך הבטוחה להצלחה.