כל היופי בדלת כניסה

לכל דלת כניסה, יש תפקיד ייצוגי. לדלת כניסה למשרד, יש תפקיד גדול יותר: דלת משרד שמעוצבת בצורה יפה, גורמת ללקוח להרגיש שהוא נמצא במשרד מכובד. על הדלת להיות ייצוגית בצורה מכובדת, שתגרום ללקוח לרצות לקבל את השירות שמציע המשרד.

באופן כללי, לא כדאי לבעלי משרד להסתפק בדלת עץ פשוטה בכניסה למשרד, משום שדלת עץ פשוטה מייצרת אווירה של מקום פשוט, וזה לא המסר שכדאי שיקלוט הלקוח המגיע אל המשרד. גם אם נותני השירות במשרד הם המקצועיים ביותר בתחום, למראה החיצוני יש משקל מהותי, ולכן הלקוח יקבל רושם רע, ותחושה שמדובר במקום לא מקצועי, ויעדיף לבחור במשרד אחר, עם תחושה נעימה יותר.

לכל סוג משרד, מתאימה דלת כניסה אחרת, המתאימה לאופי התחום בו עוסק המשרד. במאמר זה, נציע סוגים שונים של עיצובי דלתות למשרדים השונים:

  1. דלת כניסה למשרד אדריכלות ועיצוב פנים: משרד לאדריכלות ועיצוב פנים, צריך לשדר מראה מעוצב. לכן, דלת של משרד אדריכלות ועיצוב פנים, צריכה להיות דלת בעלת מראה אומנותי. לא כדאי לבחור דלת עם חיפוי פורמייקה. מומלץ לבחור בדלת ברזל, עם חלון מזכוכית לבנה וסורגים מעוטרים. העיצוב האומנותי של הדלת, ייתן תחושה של ארכיטקטורה, ותחושה של משרד מקצועי.

כאשר המשרד נותן שירות עיצוב בסגנון מאוד מודרני, מומלץ לבחור לדלת עיצוב יוקרתי, אך מודרני. כדאי להשתמש בחיפוי בצבע זוהר. דוגמא לעיצוב יוקרתי, היא צביעה של הדלת בצבעים זוהרים, עם חריטה בסגנון גלי.

  1. דלת כניסה למשרד עורכי דין ורואי חשבון: משרדים אלו צריכים לשדר תחושה של רשמיות. לכן, כדאי שדלת הכניסה למשרדים אלו, תהיה בעלת עיצוב רשמי. כיצד אפשר ליצור עיצוב רשמי? לשם כך, מומלץ לבחור בדלת עם חיפוי של לוחות פורמייקה. שילוב הצבעים המומלץ הוא חום ולבן. כדאי לעצב את הדלת בצורה של מלבנים בגוונים מתחלפים, עם פסי הפרדה מניקל.

סגנון עיצוב נוסף, הנותן תחושה של משרד יוקרתי, הוא עיצוב דלת כניסה מזכוכית.

  1. דלת כניסה לקליניקה: עיצוב קליניקה צריך לתת תחושה נעימה. המטופל המגיע אל הקליניקה, צריך להרגיש נעים. איזה סגנון דלת כדאי לבחור? לקליניקה של רפואה משלימה, עדיף לבחור דלת מעוצבת בסגנון קלאסי, עם חלון זכוכית וסורגים. לכל קליניקה שנותנת טיפול הוליסטי, כדאי לבחור דלת כניסה בסגנון פסטורלי. עיצוב פסטורלי של מרפאה הוליסטית, יתרום לתחושת הרוגע הדרושה להצלחת הטיפול. מראה פסטורלי לדלת של קליניקה הוליסטית, ייתן תחושת רוגע למטופל המגיע למרפאה.