איתור נזילות מים וטיפול ברטיבות

נזילות לתוך הבית ובתוכו או רטיבות שנובעת מאיטום לא טוב הן צרה צרורה ומחייבות טיפול מהיר. רטיבות בחורף כתוצאה מאיטום חיצוני לא מוצלח של קירות הבית החיצוניים יכולה להתגלות רק לאחר זמן. המים חודרים מגגות או מקירות שיש בהם סדקים ומתפשטים באיטיות. לעיתים, זה קורה בחדרים או חללים שלא נמצאים בשימוש ואז הם מתגלים באיחור, לפעמים, לא בדיוק מבינים מה מקור הבעיה ועד שקוראים לבעל מקצוע עובר זמן. מכל מקום, אינסטלאטור מקצועי יודע לטפל בבעיות אלו.

איתור נזילות מים הינו הצעד הראשון אותו מבצע האינסטלאטור, ולצורך כך, הוא משתמש בניסיונו הרב, אבל במיוחד, במצלמת אינפרא אדום שיודעת לזהות בוודאות ובדיוק את מקום הנזילה. יש חשיבות ענקית לאיתור המיקום המדויק מאחר ואז מבצעים את שבירת הקיר בדיוק במקום הנכון. כאשר אין זיהוי וודאי מבצעים שבירה במקום משוער שמתגלה אחר כך כמקום הלא נכון. חשוב לזכור, כי תיקון הקיר החיצוני לא יהיה אחיד ובמקרים רבים, יהיו סימני טלאי חדשים.

טיפול ברטיבות

מרבית הצנרת סמויה מהעין ומצויה בתוך הקירות או מתחת למרצפות ואין יכולת לראותה. מצלמת אינפרא אדום מסייעת באיתור מדויק שלאחריו יבוצע תיקון מקצועי שכולל החלפת צנרת או מקטעי צנרת. רטיבות בקיר מסוכנת לבריאות הדיירים ויש הכרח לתקנה. העניין הוא שיש להמתין עד שהקיר הופך להיות יבש, ורק אז לבצע תיקוני טיח וצבע. יש מקרים בהם מנצלים את התקלה ומבצעים צביעה כללית של כל הקירות על מנת להקנות לחדר מראה חדש ואחיד. אינסטלאטורים מומחים הינם בעלי ניסיון וידע ויש להם יכולת מקצועית גבוהה. הם יגיעו במהירות לכל בית או מבנה ויבצעו תיקון וטיפול בהתאם לצורך.

מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחית בטיפולים בנזקי מים, אם הכוונה היא אל איתור נזילות מים וטיפול במצבים שונים בהם מתגלה רטיבות בקירות. ניתן להבחין בתקלות ובנזילות במקומות בולטים, אולם, במקרים רבים, כאשר הצנרת אינה גלויה יש סימנים אחרים המעידים על תקלות. יש חשבונות מים מנופחים ולא פרופורציונאליים, שעון המים מסתובב גם כשכל הברזים סגורים. היווצרות רטיבות בקיר כולל טחב, ריחות נלווים ועוד. יש לטפל בנזקי מים במהירות בגלל חשש להצטברות נזקים, מים עלולים לחדור למערכות חשמל, לגרום לקצרים ולסכן חיים. טיח, צבע ורהיטי עץ נרטבים ומתנפחים ועוד תקלות.

חברה מקצועית תספק שירות מהיר כולל תגובה מהירה למקרים דחופים. היא תשלח במהירות אל הלקוח את אחת מניידות השירות שלה וזאת לצורך טיפול מהיר בבעיה וכל לקוח יזכה למלוא תשומת הלב בעת הטיפול בבעיה הפרטית שלו.