עיצוב "חלומי" לחדר השינה

חדר השינה הוא אחד מבין החדרים האינטימיים ביותר בבית, המקום בו אנו מבלים ושוהים שעות לא מעטות, בין אם בשינה, בצפייה בטלוויזיה, בקריאת ספר מעניין, המקום אליו אנו "בורחים" כאשר אנחנו מחפשים קצת שקט ומרגוע.
עיצוב החדר ומראהו משפיעים באופן כזה או אחר על התחושה במקום ועל האווירה בו, שכן חדר  שינה המתוכנן ומעוצב בצורה קפדנית ומחושבת תוך שימת דגש לפרטים ולו הקטנים ביותר ישרה עלינו תחושה נעימה ואווירה נינוחה ואינטימית.
לעומת זאת חדר שינה שאינו מעוצב בצורה הראויה והנכונה יעשה בדיוק את הדבר ההפוך, דבר שאף אחד מאתנו לא היה רוצה להימצא במצב הזה ולחוות את  התחושה וההרגשה העגומה והמנוכרת.

טרנדים והתאמת צבעים בחדר השינה, כך תעשו זאת נכון
בזמן עיצוב  חדר השינה, באפשרותכם להיעזר באנשי המקצוע הנכונים אשר ידעו לעצב עבורכם את חדר השינה בצורה האידיאלית תוך ניצול מרבי של חלל החדר ומתן דגש על אלמנטים אשר יתרמו לנראות החדר ולהרגשה חמימה ומפנקת בו, אך יחד עם זאת, אם אין באפשרותכם לשכור את שירותיהם של מעצבי הפנים ותבחרו לעשות זאת באופן עצמאי, זכרו שישנם מספר כללים חשובים ועקרוניים בזמן עיצוב חדר השינה,, כאשר צריכים להתבצע בהתאם וביחס לגודלו ולממדי החדר, בהתאם לסגנונכם וטעמכם האישי, וכמו כן, תכנון ועיצוב חדר שינה שיענה על צרכיכם ודרישותיכם האישיים.

כיום ניתן להבחין בטרנדים רבים ומתחלפים אשר תפסו עד מהרה את מקומם של הפריטים שהכרנו וששימשו אותנו עד עכשיו בניהם:
בחירת המיטה – הפריט הדומיננטי יותר בחדר השינה הוא אם לא המיטה, על כן חשוב לבחור במיטה שתתאים בראשונה לגודל חדר השינה ותאפשר לשני בני הזוג כאחד שינה ערבה, רצופה ובריאה אשר ללא ספק תשפיע על אורח החיים ועל מהלך היום התקין.
אם עד לא מזמן מיטות מתכננות הייתה נחלתם של רבים מהאנשים, היום המצב השתנה וישנה העדפה לבחירת של מיטות זוגיות המגיעות כיחידה שלמה ואחת.
בנוסף, לאחר שמיקמנו את המיטה נתייחס לשאר הריהוט בחדר בניהם שידות לציידי המיטה, קומודות אורן בגדים ועוד.
שכן, אם עד עכשיו ההינו בוחרים בריהוט לחדר השינה המגיע כסט משלמים, היום רצוי ואף מומלץ לבחור ולשלב פרטי ריהוט שונים ואחרים שמוסיפים טאץ' אחר ומעניין יותר לחדר השינה.
ארון בגדים – הטרנדים החדשים והמתקדמים כיום בעולם ארונות הבגדים הולכים ותופסים תאוצה וניתן להבחין ברבים מבתי האב אשר בוחרים בארונות קיר המשולבים בטקסטורות ואיורים אלגנטיים, כמו כן ישנו שימוש רב בטפטים המעטרים את ארונות הבגדים אשר ללא ספק תורמים ומשפיעים על נראות החדר.
עיצוב קירות חדר השינה – לעיצוב קירות חדר השינה חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של החדר.
כאשר הדבר בא לידי ביטוי בצביעת חלק מקירות החדר, שימוש בטפטים, עיטור הקירות קרניזים, אשר השימוש בהם הפך לפופולארי ביותר בתחום עיצוב הבית בכלל וחדר השינה בפרט ועוד..
לבחירת הצבעים לחדר השינה  מאז ומתמיד הייתה השפעה פסיכולוגית על השוהים בחדר השינה הן מבחינת האווירה במקום והן על ההרגשה בו, כאשר העדפה היא לבחור בגוונים בהירים ושקטים אשר מצד אחד משרים אווירה שלווה ורגועה ומצד שני יוצרים תחושה גודל ומרחב בחדר השינה.
שימוש בקרניזים בחדר השינה – כמו שניתן לראות ולהבחין, השימוש בקרניזים  דקורטיביים בזמן עיצוב חדר השינה הפך לפופולארי ולמתבקש הן בקרב אנשים פרטיים והן בקרב בעלי המקצוע בתחום העיצוב, שכן, שימוש בקרניזים דקורטיביים משלימים את העיצוב הכללי של חדר השינה ומוסיפים ממד אחר ומעניין לחדר השינה, כאשר השימוש בהם מתאפשר הן לעיטור ועיצוב תקרת חדר השינה, הן כפאנל מעוצב לרצפת החדר ועוד.