צביעה וחידוש רהיטים בתנור

צביעה בתנור יכולה להתאים גם לחידוש סוגים שונים של רהיטים. הצביעה כוללת ציפוי רהיטים והיא מבטיחה יתרונות כמו אחידות, עמידות וייבוש מהיר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הנושא

צביעה בתנור היא טכניקה מיוחדת לחידוש רהיטים ישנים. למרות שהרהיטים עצמם לא מוכנים לתוך תנור, בטכניקה הזו משתמשים בשריפת צבעים. השיטה מומלצת עבור צביעת חומרים שהם אינם עץ והיא אידיאלית בחלקי מתכת, פלדה, ברזל, אלומיניום, נירוסטה ועוד. את הצביעה מבצעים בתוך חדר מבודד וכך משיגים מספר יתרונות:

א. אחידות – רק צביעה בתנור מאפשרת יישום אחיד ומדויק של סוגי צבעים שונים. האחידות באה לידי ביטוי על גבי הרהיט וחלקי המתכת או הפרזול. בעזרת הצביעה ניתן לחדש רהיטים ישנים במיוחד ולהשיב אותם לכשירות מלאה בבית, בעסק או בחצר. בנוסף, ניתן לבצע חידוש לכל רהיט על ידי צביעתו מחדש וכך לחסוך הוצאות על רכישת רהיטים חדשים.

ב. עמידות – הצביעה מתבצעת עם חומרים מיוחדים ועמידים. אלו חומרים שמגנים על הרהיטים מפני מזג האוויר ולכן הם מתאימים גם לריהוט חוץ. הצביעה נעשית עם צבע אפוקסי, שמורכב ברובו משרף אפוקסי. השרף מחזק את הצביעה ומאחד אותה לכדי תוצאה מרהיבה. כל רהיט נראה חדש לגמרי אחרי הצביעה ולכן היא מומלצת גם לרהיטים עתיקים ורהיטי וינטאג'.

ג. ייבוש מהיר – הטכניקה של צביעה בתנור מבטיחה חוסן ועמידות לאורך זמן, אך יתרון נוסף שלה בא לידי ביטוי בייבוש המהיר. אפשר לסיים עם הצביעה כבר בתוך שעות ספורות. הייבוש הופך את הצביעה לפתרון יעיל עבור לקוחות פרטיים ואנשי מקצוע. הייבוש המהיר מסייע לאמנים שרוצים לחדש רהיטים ישנים, או לכל לקוח המעוניין לחסוך זמן והוצאות על צביעה בטכניקה המסורתית.

איפה כדאי לבצע צביעה בתנור של רהיטים

בעלי רהיטים המעוניינים לחדש אותם בטכניקה של צביעה בתנור צריכים לעשות את זה במקום שמקפיד על איכות הסביבה. היום ניתן לבצע את הצביעה עם מערכת אלקטרוסטטית, שמשחררת לאוויר פחות חלקיקי צבע וכך שומרת על אוויר נקי יותר. תהליך צביעה ירוק מתאים ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדות. הצביעה צריכה להתבצע במקום אמין ובעל ניסיון וכדאי לתאם אותו לעמידה מדויקת בלוח הזמנים.

אפשר להתייעץ עם נציגי החברות העוסקות בתחום של חידוש וצביעת רהיטים. מומלץ לברר על הניסיון של החברה, לשמוע חוות דעת מלקוחות קודמים ולהגיע לאולם הצביעה כדי לראות מקרוב את התוצאות. השאיפה צריכה להיות בחירת חברה שמשתמשת בציוד מתקדם ומעסיקה כוח אדם מיומן ומסור. כך ניתן לספק מענה לעבודות צביעת רהיטים בכל כמות והיקף.

לסיכום, צביעת רהיטים בתנור משנה לחלוטין את ההתייחסות לרהיטים ישנים ועתיקים. היא מאפשרת טיפול בכל סוגי העתיקים, מחדשת את הצבע ומבטיחה יתרונות כמו אחידות, עמידות וייבוש מהיר במיוחד.