פרופיל בלגי- להשלמת מראה הבית

השקענו, תכננו, עיצבנו, וכעת אנחנו צריכים להשלים את מראה הבית עם פתרון תאורה טבעית איכותי

תהליך העיצוב של בית הוא תהליך מסובך וארוך במיוחד. במהלך הדרך, אנחנו צריכים לתת דעתנו לכל כך הרבה פרטים קטנים וגדולים כאחד. אנחנו צריכים להשקיע שעות ארוכות ומשאבים לא מבוטלים בכל צעד וצעד שאנחנו מבצעים. אנחנו עושים הכל כדי להשיג את המראה האיכותי ביותר ביעילות הגדולה ביותר והעיצוב השלם והמיטבי שניתן להשיג בבית החדש או המשופץ שלנו. אחד החלקים האחרונים והחשובים ביותר של כל תהליך עיצוב בית הוא כל מה שקשור לתאורה טבעית, או במילים אחרות חלונות. כאן יש סתירה נפוצה בין שתי רצונות עיקריים. הרצון הראשון הוא ליצור מקסימום תאורה טבעית בעיקר בחללי סלון ואירוח עם חלונות כמה שיותר גדולים ודקים. הרצון השני הוא הרצון ליצור חלון איכותי, עמיד ויציב בלי לחשוש מזכוכית דקה ושבירה. לכאורה נדמה כאילו שני האינטרסים הללו, שיכולים לקרוע אותנו ממש בבחירה שכזו, עומדים בסתירה אחד לשני. אבל לא כך הדבר – משום שיש לנו את הפתרון האיכותי של פרופיל בלגי.

 

פרופיל בלגי הוא בדיוק הפתרון שאנחנו צריכים, שמשלב בין איכות טבעית ליציבות ואמינות

  • פרופיל בלגי הוא למעשה פתרון בתחום החלונות, כשמדובר למעשה במתאר מתכתי (ברזל או אלומיניום על פי רוב) בעל עובי דפנות גדול באופן יחסי, מה שמאפשר לרוחב הפרופיל עצמו להיות צר ודק יותר בהסתמכות על הדפנות הגדולות והמחוזקות. כך אנחנו נהנים מחלון גדול באופן בולט שמספק לנו מקסימום תאורה טבעית לתוך הבית בלי להתפשר על איכות החלון חרף דקיקות הפרופיל. חלונות בלגיים הם על פי רוב חלונות גדולים למדי, בעלי מראה אלגנטי במיוחד. בניגוד למצופה, הדבר לא פוגע באטימותם וביציבותם כלל ועיקר- מה שהופך אותם לפתרון האידאלי להשלמת מראה הבית שלכם.
  • את החלונות הבלגיים ניתן להתאים במספר אופנים עבור הצרכים המבוקשים בבית שלכם. ניתן לתכנן חלונות בלגיים בפתיחת הזזה או בפתיחת דלת רגילה כלפי פנים או חוץ, ניתן לעצב אותם בפרופיל ברזל עם נגיעות אלומיניום או בפרופיל אלומיניום כסוף, מודרני ואיכותי. אופיו של הפרופיל מאפשר לנו גם לבצע שינויים ומשחקים עם זגוגית החלון, ולשלב בין סוגי זכוכיות שונים להשגת משחקי אור ומשחקי צורה באור הנכנס לבית. מדובר בפתרון עם אפשרויות מרגשות של ממש.

 

כל מה שנשאר לעשות הוא למצוא שירות שיתאים עבורנו חלונות בלגים בעיצוב איכותי ובאיכות בלתי מתפשרת

אם הצלחנו לשכנע אתכם שמה שנחוץ עבור חלונות הבית שלכם הוא פרופיל בלגי, עשינו שמונים אחוזים מהעבודה. עשרים האחוז הנותרים הם שלכם – מצאו שירות מקצועי ואיכותי שמתמחה בפרופילים בלגיים, והתאימו את פתרונות האור הטבעי האיכותיים ביותר עבור הבית שלכם.