חשיבות ארונות מטבח מעוצבים

ארונות המטבח שלכם הם בעלי חשיבות גדולה מאוד. יש לקחת בחשבון שכיום מושם דגש לא רק פונקציונאלי אלא גם אסתטי בכל הקשור אל מטבחים ביתיים. ארונות מטבח שמתוכננים בצורה חכמה אכן מאפשרים שילוב חכם של פתרונות אחסון יעילים ביותר, אסתטיות בלתי מתפשרת ומטבח שתמיד נראה מסודר.

 

יש סוגים שונים של ארונות מטבח וכיום, כל אחד שעומד בפני שלב בחירת ארונות המטבח צריך לוודא שהוא מזמין אותם מיצרן או יבואן מוכר ומקצועי בעל מוניטין רב שנים בתחום המטבחים. דבר נוסף אותו יש לוודא הוא האם יש לכם אפשרות של בחירת ארונות בהתאמה אישית או מתוך קטלוג של היצע קיים. בעת בחירת ארון מטבח חשוב מאוד לוודא שהארון בו בוחרים משתלב בצורה הרמונית סגנונית עם שאר הדברים במטבח. אם המטבח ממוקם בחלל פתוח שמתחבר לחדר אחר יש להקפיד שסגנון הארון ישתלב גם עם סגנון העיצוב של הסלון או אותו חלל אליו הוא נושק. אמנם פעמים רבות קונים מטבח חדש כאשר בונים בית, אך יש גם פעמים בהם מחליטים על שיפוץ של המטבח ולכן רוב הדברים נשארים וחשוב להתאים את המטבח החדש אל ציוד, תמונות ומכשירים חשמליים שנשארו במטבח. בנוסף, יש לקחת בחשבון את כל הקשור אל פרזול למטבח שכולל  פרזול של שטחי האחסון השונים במטבח, המגשים, המדפים, הצירים, אביזרי הפנים, הידיות ועוד.

 

לא שוכחים את הדברים הבאים

  • מתחשבים עד גבול מסוים- אמנם יש להתחשב בעיצוב הקיים ובעיצוב של אותו חלל פתוח אליו מתחבר המטבח אך חשוב גם לקחת בחשבון שהעיצוב בו אתם בוחרים חייב להיות בעל קו סגנוני משלו. כלומר, אין לקנות ארונות מטבח מעוצבים רק כי הם משתלבים היטב מבחינת צבע או מרקם לקיים. יש לקנות את אותם ארונות שימושיים ואסתטיים בהם אתם מעוניינים, ולוודא שהם גם משתלבים בהרמוניה עם הקיים.
  • איכות גבוהה- אל תתפשרו על האיכות של הארון כי אתם אוהבים את העיצוב שלו. פעמים רבות אנשים מסתנוורים מהיופי של הארון ואינם לוקחים בחשבון בדיקה של חומר הגלם ממנו הוא עשוי, איכות החומר והגימור של הארונות.
  • מידות- המידות של המטבח והחלוקה שלו חיוניים בכל הקשור אל תכנון נכון של מטבח. מסיבה זו חשוב מאוד להזמין מודד מקצועי לביתכם וזאת על מנת למסור את הפרטים לחברה ממנה אתם קונים ארונות מטבח או לוודא שאתם בוחרים חברה מקצועית ששולחת מודד לביתכם טרם הגשת הצעת מחיר.

 

לסיכום, קיימת חשיבות גדולה מאוד לתפקיד של ארונות המטבח ולנראות שלהם. מסיבה זו חשוב מאוד לבצע לבחור את אותם ארונות שמתאימים למטבח שלכם בקפידה.