איך לעצב נכון את המטבח?

מטבח הוא מקום מרכזי וחשוב בביתנו, יש הטוענים שבמטבח הם יכולים לבטא את פרץ היצירתיות שנמצא בהם, נכנסים למטבח שאיש לא מסיח את דעתם ויוצרים את היצירה שמגיעה לבסוף לצלחת קרוביהם. בנוסף יש הטוענים כי לבשל במטבח זוהי תרפיה עבורם. לכן מטבח צריך להיות מעוצב נכון, בצבעים חיים, נגישים וקלים לתפעול, מי מאתנו רוצה לבשל במטבח מסורבל? במקום ליהנות מהתהליך יימצאו עצמם מבזבזים לכאורה את זמנם בהבנת מיקום כלי המטבח והפעלת מוצרי החשמל. להלן מוצגים לפניכם שלבים חשובים בעיצוב נכון של המטבח, השתמשו בהם אין ספק שהם יעזרו לכם בבחירת עיצוב מטבח נכון שגם נראה טוב וגם פרקטי ונוח לכל דייר בבית. הצטרפו אלינו ובשורות הבאות נעזור לכם לעצב את המטבח נכונה.

 

איך מעצבים נכון מטבח  – להלן מספר כללים:

1.גודל החלל – לפני שאתם מזמינים מטבח חדש, עכשווי ומעוצב כפי שתמיד רציתם בדקו את גודל החלל שעומד לרשותכם. מידות, עומק, רוחב, אורך את כל אלה יש לבדוק לפני שמזמינים מטבח על מנת שיהיה לכם מרחב בזמן שאתם מבשלים יצירה טעימה לאהובכם.

2.צבע – בדקו שצבע המטבח משתלב עם הצבעים בחלל הגדול שכולל את הסלון ופינת האוכל, להיכנס לתוך בית צבעוני עם צבעים מודרניים וחיים יכול להיות נחמד יחד עם זאת צריכה להיות התאמה בין הצבעים.

3.מקומם של מוצרי החשמל והגז כמו כן יש לשים לב כי כאשר מעצבים את המטבח יש להתייעץ עם טכנאי גז בפתח תקווה או בכל עיר אחרת בה אתם גרים על מנת שמקומם של בלוני הגז יהיה בטוח ומתאים. כמו כן יש לשים לב למיקום המקרר (שאין איזה כיסא, שולחן או ארון שלא מאפשרים לו להיפתח בדרך נכונה וקלה).

4.אחסון כלי המטבח – יש לשים לב לצורת האחסון, כאשר הנגישות שלכם לכלי המבטח תהיה מסורבלת ובכל פעם שתכנסו למטבח בנחת להכין ארוחה טעימה תתקלו בבעיה, חווייתכם במטבח תיהרס. על המטבח להיות פרקטי ונוח לשימוש.

כאשר מעצבים את המטבח יש לשים לב לכל הפרמטרים הנמצאים לעיל (גודל החלל, צבע, מקומם של מוצרים החשמל והגז, אחסון כלי מטבח) על מנת שהמטבח יענה על כל צורכי דיירי הבית. כעת, שהפכתם למומחים בעיצוב המטבח, החלו בעבודה הפכו את המטבח למקום אהוב ומרכזי על כל דיירי הבית, ביצעתם את כל השלבים? החלו להכין ארוחה טעימה ומפנקת לאהובים עליכם. מה מכינים ואיך? עכשיו זה תלוי רק בכם!