כיצד מעצבים את הבית בעלויות נמוכות

אם גם אתם עומדים לשפץ את הבית ורוצים לתכנן את השיפוץ נכונה, זהו בדיוק המאמר עבורכם וזה שיעניק לכם את הטיפים הטובים ביותר עבור תכנון הבית או הדירה שלכם. הצטרפו אלינו ולמדו מספר סודות שיפוץ ועיצוב, שיחסכו לכם לא מעט כסף ועוגמת נפש.

בין אם אתה בעל דירה לבין אם אתה שוכר, לבטח נתקלת לא פעם בצורך לעצב את הדירה או הבית בו אתה חי או בבעלותך. אין ספק כי עיצוב ו/או שיפוץ דירה מצריך תקציב שאינו קטן אך כיום, תודות לטכנולוגיות מתקדמות מחד ולתחרות הקיימת בשוק מאידך, ניתן להגיע לרמת תקציב סבירה וכזו שכל אחד יכול להרשות לעצמו, הבה נלמד כיצד.

 

מעצבים את העלויות – כל הטיפים החוסכים

  • חיפויי רצפה VS החלפת הרצפה – כאשר רצפת הבית התבלתה, מלאת כתמים, מרצפות נשברו והצורך להחליפה קיים מכל סיבה שהיא, בעזרת התקנת פרקטים ניתן "לייצר" רצפה חדשה בעלויות נמוכות משמעותית, מאשר החלפת הרצפה. באזור המרכז ובכל רחבי הארץ, פזורות לא מעט חנויות ומתקינים המספקים שירות זה. חשוב לציין כי "בירת" הפרקטים היא העיר ראשון לציון ולכן ניתן לאתר בקלות חנויות פרקטים בראשון לציון אך כמובן שישנן לא מעט חנויות בכל עיר אחרת במרכז. עוד חשוב לציין הוא כי פרקטים הופכים את פעולות ניקיון הבית, לקלות יותר וזהו יתרון מהותי לחיפוי פרקט.
  • עושים שימוש בקיים – פעמים רבות בעקבות שיפוץ הבית, יש צורך ברכישת רהיטים חדשים על מנת להתאים לקו העיצובי הקיים. טכנולוגיות רבות מאפשרות כיום חידוש רהיטים בעלויות נמוכות החוסכות, לא רק משאבים כלכליים אלא גם משאבי זמן (בעקבות הצורך לצאת אל מסע הקניות לרכישת הריהוט). הטיפ שלנו הוא בדיקת אופציות חידוש הרהיטים ו/או צביעת פריטי ריהוט שונים, על מנת לחסוך בעלויות ולהמשיך לעשות שימוש בריהוט הקיים.
  • עובדים עם חברה / קבלן מוסמך – לעיתים האופציה לאשר הצעת מחיר מבעל מקצוע פרטי אשר אינו קבלן מוסמך ואינו חלק מחברה או בעל חברה, מפתה מאוד בשל פערי המחירים אך ישנו סיכון לא קטן, בעבודה עם אנשים שאינם בעלי או חלק מחברות מסודרות, סיכון העלול לעלות לא מעט כסף. הטיפ שלנו הוא לעבוד עם חברה מסודרת ומוטב בעלת המלצות.

לסיכום, נכון ליום כתיבת שורות אלו, ישנן לא מעט דרכים לעצב ולתכנן את הבית בעלויות נמוכות, הסוד הוא לדעת אל מי פונים וכיצד מייעלים את התקציב הקיים מבלי להתפזר ומבלי לרכוש או לשפץ את חלקי הבית הלא נכונים.