עיצוב פנים מודרני – מהו העיצוב המודרני ואיך הוא שונה מעיצוב פנים וינטג'

עיצוב הפנים הוא אחד החלקים החשובים ביותר שמרכיבים את איכות החיים שלנו בבית ובעסק

עיצוב פנים הוא כבר מזמן לא מותרות של המעמד העליון. כיום, מעצבי פנים משתמשים במומחיות שלהם וביכולת התכנון והעיצוב האדריכלית שלהם בשביל לעצב מגוון רחב מאוד של מרחבים, החל ממרחבים קטנים ומוקפדים של דירות מצומצמות וכלה במרחבים גדולים ורחבים של מתחמים עסקיים או מסחריים שונים. ומהי בעצם המטרה של עיצוב הפנים? המטרה היא ליצור את המרחב האסתטי, האיכותי והיעיל ביותר עבור כל מי שנמצא בו באופן קבוע ועבור כל מי שמתארח בו לרגע גם יחד. ישנם סגנונות רבים בתחום עיצוב הפנים, וכל אחד מהסגנונות הללו משתמש בחומרי גלם שונים, בסגנונות ריהוט שונים ובתפיסות אחרות של המרחב ושל השימוש בו, וכל אחד מהסגנונות הללו גם מקיים את מטרתו ויוצר את האלמנטים התחושתיים שהוא שם לעצמו כמטרה ליצור. אחד הסגנונות הללו, שהוא אחד הפופולאריים והאהובים ביותר בדירות יוקרה בדיוק כפי שהוא פופולארי ואהוב בבתים פרטיים או בדירות מצומצמות ועירוניות הוא עיצוב הפנים המודרני. כעת נסביר בדיוק במה מדובר ומהם המפתחות לעיצוב מודרני ואיכותי של הדירה שלנו או של כל מרחב אחר שנרצה לעצב בסגנון זה.

 

עיצוב פנים מודרני כסגנון עיצוב פופולארי, מוביל ואיכותי במיוחד ואלטרנטיבה לגל הוינטג'

  • גל הוינטג' ששטף את מעצבי הפנים בשנים האחרונות הוא גל שעושה שימוש בעיקר באלמנטים מיושנים יחסית, ומעצב את הדירה שלנו בסגנון מיושן עם שימוש בסגנונות ריהוט מיושנים, שימור וחידוש שלהם ובאופן כללי קריצה לטעם של פעם עם חידוש וקריצה חדשניים יותר. עיצוב פנים מודרני הוא פחות או יותר ההפך הגמור מהסגנון הזה, והוא משתמש באלמנטים ובחומרי הגלם החדשניים והמלוטשים ביותר בכדי ליצור את הסביבה המודרנית הדקורטיבית המוצלחת ביותר.
  • עיצוב הפנים המודרני הוא עיצוב פנים ששם לנגד עיניו קודם כל את מי שאמור לשהות בתוך המרחב המעוצב, ומשתמש בעיצוב נקי ופתוח בכדי ליצור מרחב מדויק ומלוטש שייתן תחושה של פתיחות בנוסף לקפדנות ומחשבה על כל פרט ופרט. הגם שמדובר ברעיון ששואב הרבה מהתפיסה שפחות הוא יותר (Less is More), עיצוב הפנים המודרני שם לנגד עיניו יעילות ופונקציונאליות קודם כל ורק אחר כך טרנדים אופנתיים שונים. עם זאת, מדובר בסגנון שלא חוסך ביוקרה, ומשתמש באלמנטים רבים שנותנים לכל מרחב מעוצב מראה ייחודי. נמנה כמה מהם.
  • עיצוב הפנים המודרני והיוקרתי משתמש בחומרי גלם שנותנים תחושה מודרנית, כמעט היי-טקית, לכל מרחב שבו יש בהם שימוש נרחב. ניתן למנות בין חומרי הגלם הללו מתכות שונות, שימוש נרחב בזכוכית וויתור על העץ שמאפיין כל כך את סגנון הוינטג'. סגנון עיצוב מודרני שומר על קווים נקיים וחותכים, צורות גאומטריות מדויקות, שילובי צבעים ייחודיים וטקסטורות מקוריות שמשתלבים כולם יחד לתמונה אחת פתוחה ומוארת של בית מודרני ויוקרתי. עם זאת, הדגש החשוב ביותר ניתן תמיד ליעילות ולשימושיות של כל פרט ופרט, כשיש משמעות רבה לכל פריט בחדר ולאיפה שהוא מוצב בדיוק.

את עיצוב הפנים המודרני צריך לתכנן ולבצע עם השירות האיכותי ביותר בתחום עיצוב הפנים

עיצוב פנים מודרני הוא מלאכה עדינה, שרק מעצבת פנים בעלת מומחיות נרחבת ואיכותית בתחום יכולה לתת בה את הנגיעה הייחודית שנחוצה לכם. בהקשר זה, עיצוב הפנים המודרני האיכותי ביותר בשוק הוא זה של ענבל ברקוביץ', עיצוב ואדריכלות פנים. בין אם מדובר בבנייה פרטית, דירות יוקרה, משרדים או מרחבים אחרים, את עיצוב הפנים המודרני האיכותי והמקורי ביותר תוכלו למצוא ממש כאן, כפי שתוכלו להיווכח לפי הגלריות שנותנות לכם הצצה על קצה המזלג מגלריית העבודות של ענבל.