רהיטים מעוצבים בטוב ובטעם

ניתן לייצר ולעצב רהיטים  מסוגים רבים של חומרים, במגוון טקסטורות, שילובים, דגמים, צבעים. עם זאת, מרכיב מרכזי בעיצוב אינו דווקא חומר הגלם של הרהיטים אלא התפיסה העיצובית המונחת בבסיסם- הטעם וההעדפה האישיים. ניתן לעצב מתחם בריהוט קלאסי, מודרני, כפרי, רטרו ועוד. ניתן לשלב במתחם אחד סוגי עיצובים שונים, כאשר לכל מתחם בו מיועד ומיוחד ריהוט מחומר שנועד ליצור את האווירה ואת הסגנון העיצובי המבוקש.

 

ריהוט פונקציונאלי ודקורטיבי

רהיטים בכלל ורהיטים מעוצבים בפרט נועדו לשרת את הדיירים, להנעים להם את שהייתם בבית ולהשרות ולהקרין עליהם אווירה נעימה, חמימה וביתית. העיצוב נועד ליצירת האווירה המבוקשת. עם זאת, סוגיית העיצוב אינה מתמצה רק בהיבט החיצוני שלה. רהיטים מעוצבים אינם רק רהיטים יפים, דקורטיביים, כאלה הסוחטים קריאות השתאות והתפעלות מפי מי שרואים אותם בראשונה ואומרים- איזה יופי. רהיטים אמורים לשרת את הדיירים בכך שהם יוצרים את אזור הנוחות בבית- אם בסלון, אם בחדרים, אם בחדר האמבטיה.

חשוב לעצב רהיטים בראייה לטווח ארוך, בשיקול דעת, באופן מושכל. אתם ודאי לא מרהטים את הבית רק או בעיקר כדי להרשים מי מאורחיו; אתם משקיעים מאמץ ומשאבים בעיצוב- ודאי מי שמסתייעים באיש מקצוע – כדי שיהיה לכם נוח ונעים בית. כדי שתוכלו למקסם את מלוא הפוטנציאל הגלום ברהיטים. לדוגמה: אם המקום אינו רחב מספיק, סביר להניח כי תרכשו, לדוגמה, ספה נפתחת. אם מי מכם עובד מהבית, טבעי שתקצו ותייחדו את אחד מחדריו כסביבת עבודה נוחה.

 

איך לרהט את הבית?

אתם חשים ויודעים מה נכון ויפה לכם. אנשי מקצוע יכולים לתרום ולהועיל לכם על ידי אפיון והגדרת צרכים ורצונות והמלצה על סוגי ריהוט שונים שבהם ניתן יהיה לממש את הטעם האישי שלכם, תוך כדי בחירת רהיטים שיקלו על חייכם בתוך הבית וינעימו את שהייתכם בו. רהיטים שייתנו מענה מיטבי לצרכים ולרצונות המגוונים שלכם.

 

מה יוצר עיצוב מושלם?

רהיטים מעוצבים אמורים להיות אלמנים דקורטיביים אבל תמיד בהקשר שימושי. מה שמעשיר ומעצים עיצוב הוא השילוב הנכון, המידתי והאסתטי, של  החיפוי, הטקסטורה, התאורה, סוג הריפוד וצבעו וכמובן- הגודל והמיקום של הרהיטים. על מנת לגבש מתווה עיצובי אחיד מומלץ להסתייע בשירותיהם של אנשי מקצוע בתחום התכנון ועיצוב פנים. בהעדר הגדרה למושג עיצוב מושלם, העיצוב הוא מושלם במידה שהוא נתפס ומזוהה ככזה על ידי בני הבית שאמורים ליהנות מהריהוט לאורך שנים.

באולמות תצוגה רבים מוצע ריהוט קומפלט לבית. האפשרות לבחור אותו כשהוא מוצע וזמין לכם תחת קורת גג אחת מייעל את החיפוש חוסך זמן ואולי גם כסף. עם זאת ניתן להרכיב את הריהוט מפריטים שנמצאים במקומות שונים. יהיה אופן עיצוב הבית באמצעות רהיטים מעוצבים אשר יהיה בשורה התחתונה – רהיט מעוצב הוא בדיוק מה שהוא בשורה הראשונה- רהיט מעוצב לפי הטעם שלכם.