מדיניות ניהול תיק השקעות

ניהול תיק השקעות הוא פעולה מורכבת במיוחד הכרוכה בלא מעט אחריות ומקצועיות גבוהה. על מנת להצליח במשימה של ניהול תיקים לכמות מרובה של לקוחות עם צרכים ומאפיינים משתנים, מנהלי השקעות חייבים להיות בקיאים בנושא, להפגין התמקצעות ברמה גבוהה, להכיר לעומק את שוק ההון לרבות אפיקי ההשקעה השונים בו ולחשוב בצורה אסטרטגית מקיפה. צוות מקצועי יוכל להתאים ללקוחות תיקי השקעות אופטימאליים לצרכיו ולפי דרישותיו המסוימות.

חברה לניהול תיקי השקעות

מנהל תיק השקעות חייב בנוסך להיות בעל גמישות מחשבתית, יצירתיות ולהגיב בצורה מהירה. על מנת לספק מענה לדרישות המגוונות והמשתנות של הלקוחות בשוק, חברות המתמחות במתן שירותי ניהול תיקים מציעות מבחר מסלולי השקעה מוגדרים מראשם, מתוכן יכול המשקיע לבחור את המסלול המתאים לו ביותר לפי מידת החשיפה המבוקשת לו. התיקים במסלולי ההשקעה השונים נדרשים להתנהל בתורה רוחבית, ועל ידי כך ניתן להשיג ניהול איכותי, מקצועי ומושכל של ההשקעות.

האם יש גישה לפעילות המתבצעת בתיק המנוהל על ידי החברה?

אם חסכתם סכומים נכבדים וברצונכם להשקיע אותם כעת במטרה למקסם את מלוא הפוטנציאל שלהם, ניהול תיק השקעות יכול להיות הפיתרון הטוב ביותר עבורכם. יש לציין כי הכסף שהשקעתם עתיד להישאר בחשבון הבנק שלכם, כאשר ניהול התיק מתבצע בפועל רק לאחר מתן הרשאה לבית ההשקעות למתן הוראות ביצוע בתיק. חלק מהחברות המעניקות שירותי ניהול תיקים מאפשרות ללקוחות לצפות בכל רגע נתון בפעילות המתבצעת בתיק ההשקעות המנוהל על ידי החברה ולקבל דיווחים כל רבעון המציגים את הפעילות בתיק.

מדיניות ההשקעה

הרכבת תיק השקעות ללקוח, כזה אשר עונה ברמה המקסימאלית לכל צרכיו ודרישותיו השונות, מחייב תחילה פגישה אישית עם משווק ההשקעות מטעם בית ההשקעות. במהלך הפגישה תתגבש מדיניות השקעה בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח ולאחר בחינה מדוקדקת של הצרכים, האופי ומטרתה ההשקעה. בשלב הראשון יותאם ללקוח מסלול ניהול תיקים לפי תמהיל ההשקעה הנבחר. מנקודה זו והילך ניתן לקבל עדכונים שוטפים לגבי מצב התיק כמו כן לבחור לבצע שינויים כאלה ואחרים בתמהיל ההשקעה.