טיפולי אקנה- הפנים ככרטיס ביקור

יש אנשים שטוענים שניתן משקל רב מדי לתחום הרפואה האסתטית. טענת הבסיס שלהם היא שאדם צריך לאהוב את מה שניתן לו ולא לנסות לשנות את מראהו בשביל האחר. אך מה קורה כאשר סובלים מפצעוני אקנה? ומה קורה כאשר עיצוב שפתיים מרשים יכול להוביל להרגשה טובה יותר ומראה נאה יותר? כאן, רוב האנשים משנים את דעתם ומסכימים עם הטענה שהפנים הם כרטיס הביקור של האדם ולכן חשוב כל כך לטפח אותם.                       

מטפלים באקנה אחת ולתמיד

אקנה היא תופעה שבדרך כלל מופיעה בגיל ההתבגרות, אך לא תמיד. יש גם הרבה מבוגרים שסובלים מהתופעה. בעיה זו בה הפנים מלאות בפצעים לבנים מוגלתיים עם ראש שחור גורמת לרבים לחוש לא אסתטיים. במקרה של בני נוער, הביטחון העצמי נמוך ומצב רוחם ירוד משום המראה הבעייתי של פניהם. חשוב לדעת שלא משנה מאיזו סוג אקנה סובלים, כיום יש מגוון טיפולי אקנה שמאפשרים טיפול חכם בדלקת זו והטבת המצב והמראה של עור הפנים.

טיפולי אקנה- סוגים שונים

  • חומצה ריטואנית-  יעילה מאוד לטיפול באקנה ובמרקם של הצלקות שנוצרו בעקבות האקנה. החומצה מחליקה את מרקם העור המצולק שלהם ומשפרת את המראה. טיפול זה אינו מתאים לימי הקיץ ואינו מתאים לנשים בהריון.
  • חומצה לקטית וגליקולית- חומצות יעילות ביותר שנמשחות על פני מרקם עור הפנים במסגרת טיפולי פילינג. גם חומצות אלו מובילות להחלקת עור הפנים ושיפור מהיר. טיפולים אלו יכולים להיעשות רק על ידי אנשים שמוסמכים לכך ובמרפאה או מכון קוסמטי המצויד בכל המכשור המתאים. יש לחזור על הטיפול מספר פעמים.
  • חומצה היאלורונית- חומצה זו מתאימה לאנשים שסובלים מצלקות עמוקות שנגרמו על ידי האקנה. הטיפול נעשה על ידי הזרקה ישירה של החומר לשכבת ההיפודרמיס ומילוי הצלקת. התוצאה מיידית. הטיפול חייב להיעשות אך ורק במרפאה על ידי אנשים המוסמכים לכך ומחזיק מעמד עד מקסימום שלוש שנים.
  • טיפולי אקנה מסוג פילינג- טיפולים נוספים שידועים כיעילים מאוד הם טיפולי פילינג מסוג כימי, מכאני ולייזר, חשוב לפנות אל מומחה שיאבחן את מצב פניו של אותו אדם שמעוניין לעבור את הטיפול ובהתאם למצב העור והצלקות יחליט מהו הטיפול המתאים ביותר למצב של הלקוח.

לסיכום, נכון להיום יש אפשרויות רבות לשפר את המראה אם על ידי עיצוב שפתיים, טיפולי פילינג מסוגים שונים, הזרקת חומצות שונות ועוד. כל אלו ישפרו את המראה של הפנים שלכם, יעזרו לכם להרגיש טוב עם עצמכם ולסביבה להתרשם מכם לטובה.