טיפים לבחירת מזרון אורטופדי מתאים

החלטתם לרכוש מזרון אורטופדי חדש? אם כן, ודאי תופתעו לגלות שישנם לא מעט סוגים שונים של מזרונים, כך שהבחירה, מתוך המגוון הרחב כל כך, עשויה להיות לא פשוטה. ובכל זאת, אם מקפידים על כמה כללים ניתן ליהנות מרכישה מוצלחת. מחפשים מזרון אורטופדי ומתלבטים במה לבחור? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה:

התייחסו אל גודל המזרון – בין אם זה מזרון אורטופדי או מזרון קפיצים, ניתן למצוא את המזרונים כיום בכמה גדלים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש מזרון אורטופדי חדש, התייחסו אל גודל המזרון וודאו שהוא אכן מתאים למיטה שלכם. תוכלו למצוא מזרון בגודל של 140/190, או 160/200 וגם מזרון בגודל של 200/200. האפשרויות הן רבות ומגוונות וחשוב לבחור את זה שיתאים לכם במידותיו.

בדקו מאיזה חומר הוא עשוי – המזרונים המוצעים כיום עשויים מחומרים שונים. חשוב לבחור מזרון שעשוי מחומר איכותי, עמיד ובעיקר גם נוח ונעים. אם אתם מתלבטים באיזו אפשרות לבחור ועד כמה חומר המזרון המוצע לכם אכן יכול להתאים, התייעצו עם המוכרים שבחנות ויחד איתם בדקו את האפשרויות השונות.

וודאו שיש למזרון תו תקן – במסגרת החיפוש שלכם אחר המזרון המתאים, חשוב שתוודאו שיש למזרון שלכם תו תקן. כשמדובר במזרונים אורטופדיים, החשיבות לכך רבה במיוחד. כדי להבטיח שיהיה זה מזרון איכותי, שיציע לכם את המענה הטוב ביותר וילווה אתכם תקופה ארוכה, חשוב לבדוק שאכן הוא בעל תו תקן נדרש, המעיד על טיבו ואיכותו. כך תדעו שהמזרון שאותו בחרתם יעניק לכם את התמיכה שלה אתם זקוקים ויספק לכם את הפתרון הטוב ביותר.

בקשו אחריות עבור המזרון שאותו אתם רוכשים – כשמחפשים מזרון, וגם אם כשזה מזרון קפיצים, חשוב לוודא שאתם מקבלים תעודת אחריות. ישנן חברות המספקות תעודת אחריות של 5 שנים עבור המזרון וישנן גם כאלו שמציעות תעודת אחריות של 10 ואפילו 15 שנה. ככל שמדובר באחריות לטווח זמן ארוך יותר, כך תדעו שיש למי לפנות במידה וישנה תקלה או בעיה כלשהי עם המזרון שלכם.

בדקו את דרגת הקושי של המזרון – ניתן למצוא כיום מזרנים בדרגות קושי שונות. ישנם כאלה המעדיפים מזרונים רכים במיוחד, בעוד שאחרים מחפשים מזרנים קשים. גם את המזרון האורטופדי אפשר להשיג בדרגות קושי שונות, ולכן חשוב להתייחס לפרמטר זה בטרם הבחירה ולוודא שדרגת הקושי שנבחרה היא אכן המתאימה והנוחה לכם.