דלתות מעוצבות וסוגיהן

דלת הכניסה תמיד תהיה הדבר הראשון שכל אורח שיגיע אליכם יראה. הדלת הזו יכולה להיות בכניסה למבנה עצמו, יכולה להיות בכניסה לחצר ויכולה גם להיות של העסק או של המפעל. דלתות מעוצבות יכולות להוסיף הרבה לבית וזה הזמן להכיר אלו סוגים יש ומה ניתן לבחור.

למה חשוב לבחור דלת מעוצבת?

יש אנשים שלא אוהבים להשקיע בעיצוב יותר מידי פשוט כי זה נראה להם בזבוז מיותר, ויש כאלו שרוצים להשקיע בעיצוב אך לפעמים עוצרים את עצמם בגלל שהעלויות גבוהות יותר. כשמדובר בבחירת דלת לבית, אין ספק שזו בחירה נכונה כיוון שהיא מתבצעת לטווח הארוך. בניגוד לעלויות שונות שיכולות להתמשך עם הזמן, כמו למשל ג'קוזי לחצר שיכול להיות מעוצב ויוקרתי, או אלמנטים עיצוביים אחרים כמו דק למרפסת או קרמיקת חוץ, דלת מעוצבת היא קנייה חד פעמית. אם החלטתם לבחון את האפשרויות, חשוב שתכירו את הסוגים השונים שעומדים בפניכם.

דלתות מעוצבות וסוגיהן

  • ראשית, חייבים להבחין בין דלתות שמיועדות לשימוש חיצוני או לשימוש פנימי. דלתות שאמורות להיות לשערי כניסה, זאת אומרת להיות חלק מהגדר, הם דלתות שונות לחלוטין. אמנם גם דלתות כאלו ניתן למצוא בעץ איכותי אך הוא חייב להיות מצופה בציפוי עמיד ביותר ולכן גם יעלה בהתאם. אם אתם בוחרים דלת לחצר, תוכלו לבחור גם דלתות מעוצבות מאלומיניום, דבר שיכול להיות גם עמיד לאורך זמן וגם מאוד מעוצב ושונה.
  • דלתות פנים ודלתות כניסה הן לא אותן דלתות וחשוב לדעת מה ההבדלים. דלתות פנים יכולות להיות מאוד מעוצבות אך תמיד יהיו בגודל סטנדרטי של דלת רגילה. הסיבה לכך היא שהמפתחים בבית יהיו כאלו, בניגוד למפתח הכניסה שיכול להיות גבוה ורחב יותר.

מה היתרון בדלתות גדולות?

אם תרצו דלת כניסה גדולה יותר תוכלו לבחור בדלתות שנפתחות בשני צירים, אך למעשה רוב הזמן תשתמשו רק בציר אחד כדלת רגילה פשוט מאסיבית יותר. היתרון של דלתות כאלו הוא לא רק העיצוב המיוחד אלא העובדה שניתן להעביר דרכן רהיטים ופריטים רחבים יותר, דבר שיכול להיות יתרון משמעותי אם יום יבוא ותרצו להכניס ארון או כלי נגינה גדול אל הבית.