טאץ' קטן- שינוי גדול: טיפים מעשיים לשדרוג סביבת המגורים

רוצים לחדש ולשדרג את סביבת המגורים מבלי להיכנס להוצאות שיפוץ גבוהות? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים אשר יסייעו גם לכם לבצע טאץ' קטן בדרך לשינוי גדול.

בעיני רבים מאיתנו, שינוי בסביבת המגורים מושג אך ורק באמצעות הליכי שיפוץ כלליים או יסודיים במסגרתם אנו מבצעים אי-אילו שינויים בחלקי הבית או הדירה. הליכים אלו מתבצעים ברוב המקרים אחת ל-10 עד 15 שנים והיקפם נקבע בהתאם למצבה התחזוקתי של סביבת המגורים. יחד עם זאת, לרשות כל אחד ואחת מאיתנו עומדת האפשרות היומיומית לחידוש ושדרוג סביבת מגוריו וכל זאת באמצעות מספר פעולות קטנות בעלויות נמוכות.

מכניסים צבע הביתה…

אחת מהדרכים הבסיסיות לחידוש סביבת המגורים היא באמצעות פעולת סיוד וצביעת קירות. פעולה זו נועדה לטפל בבעיות שונות המופיעות על גבי קירות הבית/דירה לאורך זמן (סימני לכלוך, קילוף צבע, סימני רטיבות וכו) והיא ניתנת ליישום בכל רגע נתון על ידי כל אחד ואחת מכם. על מנת לחדש ולשדרג את סביבת המגורים במסגרת פעולת סיוד וצבע, כל שתדרשו לעשות הוא לבחור קיר מרכזי אחד בשטח הדירה או חדרי השינה ולצבוע אותו בצבע דומיננטי ו/או גוון שונה מיתר הקירות.

מכניסים אור הביתה…

פעולה נוספת לחידוש ושדרוג סביבת המגורים מתאפשרת באמצעות הוספה של נקודות תאורה בחללים מרכזיים בשטח הדירה. פעולה זו מתאפשרת באמצעות הוספה של נקודות חשמל נוספות והתקנת נברשות גדולות ומהודרות (בהתאם לסגנונכם העיצובי). כמו כן, תוכלו לרכוש אהילים דקורטיביים (עומדים או תלויים) אותם תוכלו לפזר בחלקי הדירה.

משדרגים את חלל המטבח

את חלל המטבח תוכלו לחדש ולשדרג באמצעות החלפת דלתות מטבח קיימות בדלתות מטבח חדשות ומעוצבות. כיום תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של דלתות מטבח מעוצבות המתואמות לכל גודל נדרש. ההיצע המרשים של דלתות המטבח המעוצבות העומד לרשותכם בשילוב יעילות העבודה (פירוק דלתות קיימות והחלפתן בחדשות), יאפשרו גם לכם ליהנות משדרוג מלא של סביבת המטבח במינימום עלויות.

משדרגים את חדרי הרחצה

חידוש ושדרוג של חדרי הרחצה מתאפשרים בין היתר באמצעות התקנתם של מתלי מגבות דקורטיביים, התקנת מראות דקורטיביות, פעולות ניקוי וחידוש של משטח האמבט ו/או אריחי הקרמיקה, החלפת ברז הכיור וכדומה. פעולות אלו ניתנות ליישום בכל רגע נתון והן מאפשרות לכם ליהנות ממראה מחודש ומשדורג של חדרי הרחצה.

זכרו- אין צורך להמתין לשיפוץ הגדול אותו אתם מתכננים לבצע במהלך השנים הקרובות בסביבת המגורים. באמצעות מספר פעולות מיידיות ופשוטות ליישום גם אתם תוכלו לחדש ולשדרג את סביבת מגוריכם בכל רגע נתון.