פרקטים לעיצוב הבית

עיצוב הבית הוא משימה חשובה ביותר – ואתם רוצים לבחור בצורה הנכונה ביותר

כשאנחנו ניגשים למשימה החשובה של עיצוב הבית שלנו, אנחנו רוצים לעשות את העבודה הטובה ביותר בבחירה של כל מרכיב וכל פרט בבית. הסיבה לכך היא פשוטה וברורה למדי – אנחנו רוצים שהבית שלנו יהיה מעוצב ברמה הגבוהה ביותר, בכדי שנוכל לחיות בו באיכות החיים הגבוהה המגיעה לנו. זוהי השקעה לא מבוטלת הן מבחינה כלכלית והן מבחינה פרקטית, ואנחנו צריכים לגשת למשימה הזאת ברצינות ולהתייחס לכל מרכיב בבית בצורה נכונה. חלק משמעותי מכך הוא כמובן הריצוף – כאשר אחת הבחירות החכמות ביותר לריצוף של בתים היא כמובן ריצוף פרקט. בהקשר זה, חשוב לדעת כיצד לבחור את הפרקטים הנכונים ביותר עבור כל חדר בבית, וחשוב לשם כך להכיר את האפשרויות שלנו.

כמה אפשרויות שונות של פרקטים עבור עיצוב הבית שלכם, וההתאמה של כל אחת מהן

  • פרקט למינציה – פרקט למינציה הוא למעשה פרקט שעשוי לא מעץ אמיתי, אלא מדמוי עץ שכולל חומרים פולימריים שונים, וריכוז נמוך למדי של עץ. היתרון של פרקט זה הוא בהיותו עמיד בשחיקה ובמים יותר מאפשרויות אחרות, כאשר גם רטיבות בדרך כלל לא גורמת לפגיעה מהותית בו, וניתן ליישם אותו כתוצאה מכך גם בחדרים כמו מטבח או אפילו מקלחת – במידה ואנחנו רוצים לתת להם מראה כפרי ופסטורלי של ריצוף עץ. הוא גם זול יותר, מה שמהווה את השיקול המכריע עבור אנשים רבים שבוחרים ריצוף לבית שלהם – אך מבחינה תחושתית הוא נופל מאפשרויות אחרות, ולכן לעתים נעדיף אלטרנטיבות איכותיות יותר לסלון ולחדרי השינה.
  • פרקט תלת שכבתי – פרקטים תלת שכבתיים הם פרקטים המבוססים, כפי שבוודאי הבנתם, על שלוש שכבות – כאשר השכבות האלה הן של עץ טבעי. כך, מעניקים לפרקט עץ טבעי, שבדרך כלל מתאפיין בעמידות נמוכה, שחיקה גבוהה וחוסר עמידות למים, את העמידות הנחוצה לו – וניתן ליהנות מהיתרונות הוויזואליים והתחושתיים של ריצוף עץ טבעי, בלי החרדה התמידית לשחיקה שבה הוא עומד. מדובר בפתרון איכותי במיוחד עבור חדרי שינה, חדרי סלון ועוד.
  • פרקטים מיוחדים – ישנן גם אפשרויות מיוחדות ושונות בכל הנוגע לפרקטים, כמו לדוגמה פרקט צבעוני שצבוע בצבע המאפיין את החדר כולו, כמו פרקט לבן או שחור. אפשרויות אלה מתאימות כאשר אנחנו רוצים לשמור על קונספט של עיצוב, ומעוניינים בכל זאת באיכות ובאסתטיקה של ריצוף עץ – וחשוב לפנות לחברה שמתמחה בתחום ויודעת להתאים עבורנו פתרונות שכאלה.

פרקט איכותי יכול לתת לכל חדר אווירה מעוצבת ואיכותית בהתאם למה שרצוי בו

כאשר אנחנו משקיעים בצורה נכונה באלמנט איכותי כמו פרקטים, אנחנו מבטיחים את העיצוב האיכותי של כל מרחב בו אנחנו מכניסים אותם. כיום, האפשרויות הן רבות מאוד – וקל מאוד להגיע לפרקט האיכותי שמתאים לכם דרך שירות שמתמחה בתחום.