כרית אורטופדית – כל היתרונות באחד

בשנים האחרונות רוב האנשים בוחרים מזרונים וכריות אורטופדיות וזאת משום המודעות הגדולה לתרומתם של אלו לבריאות השינה ולתחושת הרעננות והעירנות במהלך היום יום. אך האם חשיבה זו נכונה? האם כרית אורטופדית היא כרית טובה יותר מאותה כרית נוצות או כרית ספוג אותה הכרנו בבית אמא כאשר היינו ילדים קטנים? התשובה היא כן מוחלט! במאמר זה נפרט אודות כל היתרונות של הכריות האורטופדיות. הבה נתחיל..

חדר שינה

חדר שינה

בוחרים בכרית המתאימה לכם
כרית אורטופדית מויסקו, כרית ארגונומית, כרית שעשויה מחומר לטקס וכרית פולימדיק הן רק חלק מאותן כריות אורטופדיות שמבטיחות לנו את אותה שינה בריאה ורציפה בה אנו מעוניינים. אנשים רבים חווים בעיה עם התנוחה של העורף על הכרית וזאת כיוון שהכרית עליה הם מניחים את ראשם אינה מספקת להם את התמיכה הטובה ביותר. כרית אורטופדית היא כרית שמספקת את אותה תמיכה טובה לראש, לעורף ולחוליות עמוד השדרה בעת שינה. פעמים רבות החלפת הכרית הרגילה בכרית האורטופדית תוביל להקלה אצל אנשים שסובלים לעיתים קרובות מכאבי ראש וצוואר. כריות אורטופדיות הן בדרך כלל כריות קשות יותר וקשיחות יותר מכריות רגילות.

יש סוגים רבים של כריות ולכן פעמים רבות אנשים תוהים באיזו כרית כדאי להם לבחור, בדומה אל מצב בו נדרש להחליט לגבי אותו מזרון המתאים לשינה, גם כאן ההמלצה היא לבחור בכרית מחומר המוכר לכם. אם אינכם מכירים את אותו חומר ההמלצה היא לבקש לנסות את הכרית טרם קנייתה וזאת על מנת שתוכלו להרגיש האם הראש שלכם נח בטבעיות עליה. יש אנשים רבים שמחליטים לבחור בכרית אורטופדית מחומר לטקס וזאת משום שחומר הלטקס הוא חומר שדוחה את קרדיט האבק ואידיאלי לאנשים וילדים שסובלים מכל מיני אלרגיות. בנוסף, כריות אורטופדיות לטקס נעימות מאוד מבחינת תחושה, גמישות, עמידות לאורך זמן ומעניקות את אותה תמיכה אידיאלית בה מעוניינים לראש ולצוואר. לעומת זאת, אנשים שמחליטים לבחור כרית ו/או מזרון בהם משולבים ויסקו עושים זאת משום שחומר זה מסוגל לספוג את חום הגוף ולהתאים את עצמו למבנה הגוף ולמשקל של אותו אדם ששוכב עליהם. כיוון שאחד המאפיינים של כרית ויסקו הוא פיזור המשקל, כרית זו מורידה את רמת הלחץ בגוף בעת השינה ומאפשרת שינה ללא כאבים.

לסיכום, נכון להיום רוב האנשים מקפידים על קניית מזרון וכרית אורטופדית וזאת משום ששני פריטים אלו מבטיחים שינה רציפה ובריאה יותר ואת אותה חיוניות בה הם מעוניינים לאורך כל היום.