כל היתרונות של מערכת חימום תת רצפתי

למערכת חימום תת רצפתי יתרונות רבים, ההופכים אותה לאחת מן מערכות החימום הטובות ביותר שנוכל למצוא היום. בין אם בבתים פרטיים, דירות ואפילו בבתי מלון או משרדים, מערכת החימום התת ריצפתית מעניקה לנו איכות של חימום שלא נוכל למצוא בשום מקום אחר, כמו גם, ליהנות מטמפרטורה אחידה בחלל ואפילו מחיר נוח של עלות החימום.

חימום בלתי נראה

תנור חימום, תנור גז או רדיאטור גוזלים לנו משטח הפנים, הם נמצאים בנקודה מסויימת בחלל, חוסמים אותו, מפריעים לנו במעבר וגם בעין. מערכת החימום התת ריצפתית, כשמה כן היא, חבויה מתחת לריצפה, היא בלתי נראית, בלתי מורגשת, לא מפריעה לנו לאסתטיקה של החלל ולא גורעת משטח הפנים.

טמפרטורת חימום אחידה

בעוד אותם תנורים, מפזרי חום או מזגנים מחמים מנקודת מוצא אחת, הרי שהחימום התת ריצפתי פרוש כרשת מתחת לפני הריצפה ומספק את אותה טמפרטורה בכל מקום בחלל. אנחנו לא צריכים לדאוג להיות צמודים אל התנור על מנת ליהנות מהחום, אלא יכולים ליהנות ממנו בכל מקום בחדר.

איכות אוויר גבוהה

כולם יודעים כי אחת מתופעות הלוואי הלא נעימות של אמצעי חימום הינו ייבוש של האוויר, הרי שחימום תת ריצפתי אינו עושה פעולה זו ושומר על איכות האוויר בצורה אופטימלית, הודות למערכת המיוחדת. אם אתם רוצים ליהנות מחימום איכותי ולא לסבול מיובש – זוהי האופציה הטובה ביותר.

שליטה ובקרה מלאה

למערכת החימום התת ריצפתית נקודות שליטה ובקרה בכל חדר, ולמעשה, בכל מקום בו אנחנו מעוניינים. בזכות יכולת השליטה שלנו על אזורי החימום והטמפרטורה, אנחנו יכולים להחליט היכן לחמם, מתי לחמם וכמה לחמם את החדר.

תחזוקה זולה

בהשוואה אל כל מערכות החימום האחרות, עלויות החימום החודשיות של מערכת חימום תת רצפתי הינה זולה משמעותית, וזאת בשל היכולת של המערכת לאגור את הטמפרטורה ולפזר אותה בצורה אחידה ונעימה בחלל מבלי שתעלם ברגע שנכבה אותה.

 

מערכת חימום תת ריצפתית הינה מערכת איכותית, ובזכות היתרונות הרבים שלה, היא המערכת המומלצת ביותר לחימום חללים בעונת החורף.