טיפים לעיצוב מחדש של חדר השינה

חדר השינה הוא החדר בו אנו מבלים את מרבית שעות היממה. לכן נרצה להשקיע ולעצב אותו בצורה נעימה, חמה ומזמינה שתשרה תחושה נעימה ונינוחה בחדר.

מדוע חשוב לעצב את חדר השינה?
חדר השינה הוא המקדש האישי של כל אדם בביתו. זה החדר בו מבלים את מרבית שעות היממה, בין אם בשינה ובין אם בדברים אינטימיים אחרים. אם כן, נרצה לעצב את חדר השינה בצורה אשר תעזור לנו להירגע בו לפני השינה, ובסגנון המשרה אווירה אינטימית ונעימה. נרצה להשתמש במגוון רחב של אלמנטים, ריהוט, וילונות, צבע, מראות מעוצבות  ועוד לשדרוג חדר השינה.

ריהוט
ריהוט הוא אחד האלמנטים המרכזיים בעיצוב כל חדר. כאשר אנו מעצבים חדר שינה נרצה להתאים את הריהוט לסגנון ולטעם האישי שלנו. כאשר אנחנו מחליטים להחליף את חדר השינה לגמרי כולל את הריהוט חשוב לקנות מערכת ריהוט שתתאים לגודל חדר השינה ולצרכיכם. רצוי בנוסף למיטה להזמין שידות לילה תואמות, ואם החדר מצריך ומאפשר גם שידות טלוויזיה ושידות מגירות וארונות על פי הצורך. כדאי לרכוש את הריהוט ממקום אחד בכדי לוודא קו עיצובי וצבעי ריהוט אחידים בחדר. כמובן שאם אתם מעוניינים לגוון בין צבעים שונים ניתן ואף מומלץ לעשות זאת.

וילונות
על ידי החלפת הווילונות בחדר השינה ניתן לשנות את האווירה הכוללת בחדר. ניתן לשלב בין סוגי בדים שונים, צבעים ודוגמאות. בחנויות רבות ניתן למצוא וילונות משולבים מבדים שונים בעלי מרקמים ודוגמאות שונות. ווילונות ממסכים את מסגרות העץ או המתכת הנוקשות של חלונות החדר ונותנים תחושה של רכות וזרימה בתוך החדר.

צבע
במידה והחלטתם ללכת על גדול, ניתן לשנות לגמרי את מראה החדר על ידי צביעתו מחדש. צבע כמובן מכניס חיים ואווירה לחדר, ועל ידי צביעת קיר אחד בגוון מעט שונה ניתן ליצור אווירה מיוחדת בחדר. בנוסף, ניתן למצוא טפטים שונים שיוכלו לעשות אפקט דומה בשילוב עם דוגמאות או מרקמים שונים.

מראות
מראה הינה פריט הכרחי בכל חדר שינה. אי אפשר להתארגן בבוקר בלי להסתכל במראה ולבדוק את ההופעה. ניתן לשדרג פלאים את מראה החדר על ידי שימוש במראות מעוצבות לחדר השינה. קיים מגוון רחב של מראות ומסגרות אשר תוכלו להתאים לחדר השינה שלכם. ניתן לעשות שילוב בין מראות עומדות, תלויות, אופקיות או אנכיות בהתאם לצורך. מראות מעוצבות לחדר השינה יכולות לתת אשליה של מרחב ועומק לחדרכם, בנוסף לשימוש הפרקטי והעיצובי.

ישנן עוד דרכים רבות לעיצוב חדר השינה
לאנשים שונים יש טעם שונה ורעיונות שונים, כשאתם מעצבים מחדש את חדר השינה שלכם אל תגבילו את הדמיון והיצירתיות. תוכלו להשתמש בכל אלמנט שרק תבחרו: תמונות, טפטים, וילונות, רהיטים, צבעים ומראות מעוצבות לחדר השינה, או כל דבר אחר העולה על דעתכם! מגוון אפשרויות העיצוב הינו רחב וחשוב שבסוף תלכו עם קו עיצובי שיתאים לכם ולאווירה שתרצו לייצר בחדר השינה שלכם.