שולחים זר פרחים כאן ועכשיו

רוב האנשים מכירים את המצב בו הגיע יום הולדתו של חבר טוב או בן משפחה המתגורר בירושלים, רעננה או כל עיר אחרת בארץ ואין שום אפשרות להגיע אל אותו אדם יקר וזאת משום מגורים בעיר מרוחקת, מגורים בחו"ל, עומס בעבודה וסיבות נוספות. אם בעבר, לא נותרה ברירה אלא לטלפן אל אותו אדם יקר ולומר לו מזל טוב טלפונית, כיום יש אפשרות להזמין משלוחי פרחים בירושלים, לירושלים ולערים נוספות בארץ.

 

משלוחי פרחים לכל מקום

אין זה משנה אם אתם מתגוררים בירושלים ואילו החבר הטוב שחוגג את הולדת בנו או בתו הראשונים מתגורר ברעננה, נכון לשנת 2016 בלחיצת כפתור אחת ניתן להזמין זר פרחים באתר אינטרנט שמציע גם שירות משלוחי פרחים רעננה וערים נוספות בארץ. אין זה משנה היכן אתם ממוקמים והיכן בעל השמחה מתגורר (כל עוד לא מדובר על איזור שליחות חריגים הרשומים באתר האינטרנט שמציעה שירות זרי פרחים).

פרחים

פרחים

כל שאתם צריכים לעשות על מנת להזמין משלוחי פרחים בירושלים, רעננה וערים נוספות בארץ הוא להיכנס אל אתר הפרחים בכל יום ובכל שעה בה אתם מעוניינים, לבחור זר פרחים בהתאם לסגנון בו אתם מעוניינים, לצבע הפרחים הרצוי או בהתאם לאירוע , לכתוב ברכה, להחליט אם מעוניינים להוסיף מוצר נוסף, כמו למשל בלון, שוקולד או בקבוק יין איכותי, לבחור את סוג המשלוח הרצוי לכם, להזין פרטים לגבי המשלוח הרצוי אם מבחינת תאריך, זמן משלוח, שם, עיר והערות חשובות לשליח, לשלם עבור המוצרים המוזמנים בכרטיס אשראי או פאי פל ולהמתין עד אותו טלפון נרגש מהאדם שקיבל את אותו זר פרחים. כי היום יש דרך להגיע אל אותו אדם שיקר לכם גם אם אתם לא נמצאים לידו.

 

אם אתם מתלבטים האם לבצע הזמנה טלפונית באחת מחנויות הפרחים הירושלמיות או בחנות פרחים ברעננה, הדבר אכן אפשרי, אך רוב האנשים מעדיפים לבצע הזמנה באתר האינטרנט וזאת משום היתרונות של הזמנת משלוחי פרחים רעננה (וכל עיר אחרת בארץ) באמצעות האתר. באתר האינטרנט ניתן לבחור לבד את הזר וזאת לאחר שאתם רואים כיצד הוא נראה, יתרונות נוספים של הזמנת משלוח פרחים באמצעות האינטרנט הם המחירים המשתלמים, המבצעים האטרקטיביים, ההיצע הגדול, החיסכון בזמנים והעובדה שהזר מגיע במשלוח היישר אל הכתובת בה מעוניינים. כעת, כל שנותר הוא להחליט מתי מעוניינים להזמין ולאן. בהצלחה!